Frågan är - BB Creame?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag använder maybellines BB creame dream fresh och även om jag bara använt den ett par gånger så tycker jag att den fungerar riktigt bra! Man märker faktiskt skillnad och den är extremt snäll mot huden!

2012-12-30 @ 02:00:25
Postat av: Sabina

Hej !
Ser ju att du är intresserad av mode smink och hudvård. Jag arbetar som egen företagare . Det skulle vara något för dig. Jag jobbar med Mary Kay och jag började som kund för jag vart helt förälskad i deras produkter ...när jag sedan såg deras marknadsplan så körde jag själv. Du skulle få stora framgångar i företaget. Om du vill kan jag skicka prover på hudvård och foundation ...jag kan säga att Amanda och Kjell s döttrar använder bara Mary Kay efter att som du prövat de mesta på marknaden ...jag ska till Uppsala den 7 januari på utbildning ( som vi får via företaget) om du har lust att följa med ..kram!

2012-12-30 @ 09:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback